БГБС-лого

A PARTNER YOU CAN COUNT ON

SAP Direct Store Delivery

SAP Direct Store Delivery е мобилно приложение, което обслужва процеса на доставка и продажба на стоки. Предназначено е да подпомага работата на Вашите мобилни служители като в реално време им  предоставя актуални данни за планираните маршрути за доставки и посещения при клиенти, информация за всеки клиент по маршрута и планираните дейности, наличности и цени на продукти, разходи.

Как SAP Direct Store Delivery помага на Вашия бизнес?

  • - Съдейства на дейностите по маркетинг и продажби, включително за ценообразуване, промоции и събиране на плащанията;
  • - Подпомага създаването на поръчки и планирането на доставки;
  • - Оптимизира маршрутите на доставка и подредбата на пратките в превозното средство;
  • - Съдейства на сужителите Ви да реагират по-бързо на промени в поръчките без да се увеличават разходите за доставка;
  • - Намалява документооборота на хартия;
  • - Намалява грешките;
  • - Помага Ви да следите и оптимизирате разходите.

Управлението на SAP Direct Store Delivery е интуитивно, достъпът до необходимата информация е максимално улеснен. През през SAP Mobile Platform приложението се свързва в реално време със SAP ERP модулите на Вашата съществуваща система. Архитектурата позволява и връзка със SAP CRM, както и управление на Windows Mobile устройствата със SAP Afaria. Обновената по време на маршрута информация се изпраща от мобилното устройство към тези системи след като обходът се маркира като завършен.

SAP Direct Store Delivery позволява да се дефинира нивото на достъп за всеки потребител, като ролите могат да се разделят стриктно или да се комбинират според необходимостите на Вашия бизнес.

Функционалност

  • Възможност за фиксиране на маршрут, последователност от клиенти в него, задаване на шофьор и автомобил, който да осъществи курса;
  • Опции за оптимизация на натоварването и подреждане на пратките в автомобила (изисква допълнителен софтуер, който не се предлага от SAP);
  • Опции за счетоводство (офлайн обработка на документи и плащания, дефинирани в ERP системата);
  • Дейности преди началото на обхода, напр. проверка на техническата изправност;
  • Проверка, преподреждане и добавяне на нови посещения дори след като маршрутът е вече повтърден;
  • Маркиране на действия за всяко посещение – вкл. доставяне на поръчка или получаване на нова;
  • Записване на разходите;
  • Обновяване на данни за клиента, например защо не е извършена доставката;
  • Получаване на нова поръчка и сравнение с наличностите;
  • Извършване на доставката с опции за връщане и събиране на празна тара;
  • Създаване на обновления  към CRM;
  • Ценоообразуване;
  • Издаване на фактури, касови бележки, приемане на плащания;
  • Обновяване на наличности и др.

Запитване за SAP

Внедряване на SAP, Поддръжка на SAP или Обучения на SAP

Направи запитване

Social Facebook Social Linkedin Social Googleplus Social Twitter

БГБС-златен-партньор-на-САП

Контакти

 
Тел.: 02 904 23 36
E-mail: info@bgbs.bg, sales@bgbs.bg 
 
Oфис - София:  
бул. Цариградско шосе 147, ет. 6
 
Oфис - Варна: 
бул. Генерал Колев113, ет. 6, офис 6.6
 
Офис - Виена, Австрия:
Wiedner Hauptstrasse 72-74
Ecke - Lambrechtgasse 1, ет.2
Тел.: + 359 879 055 777
 
Oфис - Варшава, Полша:
Al. Niepodległości 124 lok. 15, 02-577
Тел.: + 359 879 055 777
 
Oфис - Дубай, ОАЕ: 
Office No. 1807-11, Concord Tower, 
Dubai Media City, P.O. Box: 392747
Тел.: 00971 (4) 559 7100
E-mail: info@bgbsmena.com