БГБС-лого

A PARTNER YOU CAN COUNT ON

SAP Cloud for Customer

SAP Cloud for Customer е комбинирано софтуерно решение за управление на продажбите и комуникациите с клиенти. Пакетът включвa:

  • SAP Cloud for Sales;
  • SAP Cloud for Services;
  • SAP Cloud for Social Engagement.

Решението има следните функционалности:

  • Възможност за импортиране на данни от Excel файлове;
  • Вградени интеграции със широк спектър от SAP и вънни софтуерни решения (включително SAP HANA, ERP и CRM софтуер, статистически пакети, социални медии, имейл);
  • API за връзка с други програми;
  • Възможност за обмен на информацията в група от дружества.

Цялата система се хоства в облачна среда, и е достъпна на мобилни устройства в базов пакет. SAP Cloud for Customers създава цялостна история на комуникацията с клиентите и техните поръчки. Чрез тези профили можете не само да следите, но и да предвидите нуждите на Вашите партньори от продукти и услуги, и да увеличите обема на продажбите и печалбите като запазите нивото на разходи.

Каквo означава всичко това за Вашия бизнес?

  • Вие и вашите екипи по продажби и маркетинг имате достъп до необходимата информация за клиентите навсякъде и по всяко време;
  • Този достъп позволява на всеки служител да отговаря на запитвания, и в резултат гарантира подобрено качество на обслужване и повече продажби;
  • Високо ниво на сигурност – всички данни се съхраняват в сертифицирани центрове за данни и са достъпни през криптирана връзка;
  • Намалени разходи за закупуване, интеграция и поддръжка на софтуер (3 решения в 1);
  • Използвате вече събраната информация за клиентите директно в новите инструменти;
  • Без допълнителни разходи за информационна сигурност, хардуер и поддържащия го персонал;
  • Бързи финансови резултати при минимална първоначална инвестиция.

Още за SAP Cloud for Customer

 - Съхранявайте и управлявайте цялата информация за всеки клиент него на едно място и я направете достъпна за служителите си за да:

- Анализирате и да се възползвате от възникналите възможности;

- Ускорите търговския цикъл, от създаването на оферта до регистрирането на поръчка, включително през социалните мрежи;

- Съхранявате и анализирате обратната връзка от клиенти и партньори през всички канали, и да я насочите към правилните екипи;

- Оценявате производителността на служителите си и ефективността на дейностите по продажби и клиентско обслужване.

Компоненти на системата

  • SAP Cloud for Sales

Съхранява информация за отношенията с клиента – комуникация, предишни и текущи поръчки, календар с осъществени и планирани срещи, конактна информация и други. Позволява централизирано обновяване на клиентските профили, създаване и съхранение на оферти и тяхната история, създаване на потребителски нива на достъп и други. Дава на Вашите търговци информацията, от която се нуждаят за осъществяване на сделката във всяка точка на света, а на Вас – информация за тяхната активност и успехи.

  • SAP Cloud for Service

Създава пълна история на комуникацията на клиентите с обслужващите ги служители през всички канали – телефон, имейл, чат и Web – като комбинира запитванията от всички тях (включитело записи на телефонни разговори) в единен поток от информация.

Позволява интеграция на данни за поръчки и плащания от вече работещи ERP решения, да се използва обща тикетинг система, да се създаде база от познания, достъпна за Вашите клиенти и обслужващ персонал. Освен за подобряване на предоставяната тях услуга SAP Cloud for Service събира и съхранява информация за производителността на служителите, както и времената за реакция на клиентските запитвания.

  • SAP Cloud for Social Engagement

Следете обществената реакция на Вашия бранд в социалните мрежи! С помота на SAP Cloud for Social Engagement подбирате най-важните постове и тенденции, реагирате на обществения интерес в най-кратки срокове, като използвате наличната в системата информация за клиентските профили и оценявате ефекта им върху общественото мнение. Спестете време и усилия и използвайте силата на социалните мрежи в своя полза!

Изисквания, цени за лицензи и хостинг, свързани продукти, които могат да се интегрират по подразбиране.

Запитване за SAP

Внедряване на SAP, Поддръжка на SAP или Обучения на SAP

Направи запитване

Social Facebook Social Linkedin Social Googleplus Social Twitter

БГБС-златен-партньор-на-САП

Контакти

 
Тел.: 02 904 23 36
E-mail: info@bgbs.bg, sales@bgbs.bg 
 
Oфис - София:  
бул. Цариградско шосе 147, ет. 6
 
Oфис - Варна: 
бул. Генерал Колев113, ет. 6, офис 6.6
 
Офис - Виена, Австрия:
Wiedner Hauptstrasse 72-74
Ecke - Lambrechtgasse 1, ет.2
Тел.: + 359 879 055 777
 
Oфис - Варшава, Полша:
Al. Niepodległości 124 lok. 15, 02-577
Тел.: + 359 879 055 777
 
Oфис - Дубай, ОАЕ: 
Office No. 1807-11, Concord Tower, 
Dubai Media City, P.O. Box: 392747
Тел.: 00971 (4) 559 7100
E-mail: info@bgbsmena.com